Thajsko – 20. díl – narozeniny Vlog
    Ráno se manžel vydal do půjčovny s obavami. Jednak tu rozbitou motorku nechal na molu (ze kterého mále sjeli do moře), ani si nebyl jistý, zda ten, kdo je odvezl, byl opravdu policista.

Čekal problémy, ale protože jsme byli v Thajsku, tak to dopadlo skvěle. Nejenže se nezlobili, navíc se manželovi omluvili, a protože prý měl nehodu, tak mu jako odškodné půjčili na další den motorku zdarma.

Užít si jí musel sám, protože já ani dcera jsme mu už dobrovolně spolujezdce dělat nešly. Na druhou stranu, díky tomu, že jezdil sám, vymyslel úžasnou věc…
Naše dcera měla druhý den patnáctiny. Výlet do Thajska byl pro ní vlastně dárek k vánocům i narozeninám. Byla to vzájemná dohoda, že to je hlavní dárek a případné maličké ve formě oblečení apod. si sama vybere v Thajsku.

Chtěli jsme, aby ten její den alespoň celý narozeninově vypadal. Prostě den plný pohody a klídku.. to jde na dovolené celkem snadno:-) Součástí toho dne byla i masáž.
Masáže jsou v Thajsku úžasné a hlavně oproti Česku tak levné, že si je můžete dopřávat obden. Hodinová thajská masáž stojí od 200 do 400Bth (tj. od 130,- do 260,- Kč) a opravdu to není žádné šolíchání…

Masíruje se buď uvnitř, nebo přímo na plážích, kde mají takové altány. Takže při masáži můžete koukat na moře.  Pokud jste zmrzliny jako já, tak je lepší si thajskou masáž dávat venku, protože v místnostech to většinou přehánějí s klimatizací. A i když jsem vždy poprosila, zda by nešla vypnout nebo alespoň ztlumit, tak na chvíli to udělali, ale za chvíli si jí nejspíš dali opět na svou úroveň.
    Na masáž vám půjčí příjemné triko a kalhoty, takže není problém, že jste na pláži v plavkách, převléknete se do jejich….  Co se masérek týče, tak ty mladičké mají sice krásnou tvářičku, ale většinou ještě nemají takovou páru a zkušenost…  Já si vybírala vždy masérky mého věku a klidně trošku při těle, protože mám ráda, když mi dá masáž trošku do těla, než když to je takové „šimrání“.

A to že vám srovnají všechny kosti v těle, to si pište. Občas jsem se bála, aby mi něco nevykloubily. Naštěstí opravdu vědí kam a jak sáhnout. Skvělé bylo různé protahování a kroucení končetin, kdy vlastní vahou pomáhají vašemu tělu.
Pokud jste nikdy na thajské masáži nebyli, možná poprvé budete překvapení. Ale rychle si zvyknete a zjistíte, že opakované masáže dělají vašemu tělu dobře…

Další masáže, které jsme absolvovali, byly olejové, ale ty v porovnání s thajskými jsou opravdu spíš takovým hlazením, takže ty jsme si dali jen dvě. Skvělé jsou i masáže pouze nohou, kdy vám hodinu masírují všechny kůstky na nohách. Já si ji dopřála po celodenním chození po Bangkoku a bylo to úžasný.
    Ale zpět k Dominiky narozeninám. Naše dcera má ráda masáže, stejně jako my. Takže si tu svojí narozeninovou užila, jak se patří. Další část dne jsme se příjemně poflakovali, také jsme v resortu využili Happy hour a dali si na oslavu koktejl (za tři platíš dva). I Dominika měla se špetkou alkoholu, protože  pod dozorem rodičů na narozeniny a na dovolené je to povolené 🙂
    Můj manžel, díky tomu, že byl pojízdný, tak vymyslel ještě večerní akci.  Objel pobřeží a našel restauraci, která vypadala jako loď a domluvil tam pro ni překvapení. Dodnes nechápu, jak se mu to podařilo, protože anglicky neumí téměř vůbec..   Ale vidíte, že v Thajsku se domluvíte, protože oni se prostě chtějí domluvit.
    Když jsme tam večer přišli, tak byl nejdřív trošku zklamaný, protože proti restauraci stavěli nový hotel a i sedm večer tam vládl čirý, velice hlučný, stavební ruch. Prý mu přes den slíbili, že končí v šest. Opět šel vyjednávat a nový termín ukončení stavebních prací byla půl osmá. Protože to byla jen půl hodinka, tak jsme to prostě přetrpěli.
    Ale poté  jsme se v klidu navečeřeli, dali si oblíbené smoothie a vychutnávali večer. V tom v celé restauraci zhasli, vypnuli muziku a z kuchyně vyšla malá thajka, která držela talíř, na kterém bylo patnáct smažených banánů, do kterých bylo zapícháno patnáct hořících svíček a zpívala Happy Birthday.
    Navíc ještě na talíři bylo čokoládovou polevou napsáno Dominika a číslo patnáct. Opravdu překvapení. I dcera ještě více, než samotný „dort“ (smažené banány byly zvoleny záměrně, protože naše dcera moc sladké nemusí, ale tenhle thajský dezert si zamilovala) ocenila, jak to manžel zvládl zařídit.
    A stejně hezky, jako skončil narozeninový den naší dcery, skončil druhý den i náš pobyt na Koh Yao Noi a nás čekal přesun lodí opět na Phuket, kde jsme měli zajištěnou jednu noc blízko letiště, odkud jsme přelétali do Bangkoku. Ale i za jeden den lze prožít spoustu zajímavého, o čemž budu psát zase příště.