Thajsko – 8.díl – Patong Vlog

V předchozím díle jsem slíbila historku s trezorem. Nebojte, neošidím vás o ní….
Poté, co nám recepční ukázal náš pokoj a odnesl na něj můj kufr (to se mi v Thajsku vůbec líbilo, téměř nikdy jsem svůj kufr nemusela nosit, vždy se toho nějaký místní automaticky ujal), ukázal nám také, jak se kóduje trezor.

Manžel se ho několikrát ptal a on to stále ukazoval – zakódoval, zavřel… otevřel.. zrušil kód…  takto celkem čtyřikrát. Poté to šel zkusit manžel a nepovedlo se. Recepční opět opakovat postup – raději dvakrát, aby to bylo jasné. Manžel opět zkusit a nešlo to. Poté recepční trpělivě ukazoval ještě jednou. Tentokrát to manželovi šlo.

Recepční s radostí odešel. Manžel si ještě chvíli hrál s trezorem a ejhle… nešel otevřít. Telefon na recepci. Skoro půl třetí. Recepční přichází opět s úsměvem na rtech. Trezor odkóduje, otevře. Manžel znovu zakóduje a zavře… hurá, zdá se, že vše funguje. Poté co recepční odešel se manžel rozhodne, že konečně do trezoru přendá peníze a pasy. A jehle, trezor opět nejde otevřít. Zakazujeme mu volat recepčnímu.

Thajci jsou sice milí, vypadají, že vydrží vše, ale proč to pokoušet. Ráno nový recepční vysvětluje vše znovu a ukáže se, že ten noční recepční zapomněl zdůraznit důležitou maličkost… od té doby je obsluha trezoru bezproblémová.

Na recepci zjišťujeme, že od hotelu máme zdarma dopravu na pláž denně ve 12h, 13,30 a 15h a v podobné hodiny i zpět od pláže. Nechápeme, proč je první až v poledne a jdeme pěšky. Konstatujeme, že to vlastně není zas tak daleko a hlavně je to z kopce. Takže pokud využijeme dopravu, tak jen pro cestu zpět.

O pláži Patong jsem v bedekru četla, že je to nejrušnější pláž na Phuketu. Čekala jsem tedy hlavu na hlavě. Jaké překvapení, že moje očekávání se nesplnilo. Sice tu lidé byli, ale nebylo jich zas tak moc. Pláž v celkové délce 3km je písčitá a je na ní mnoho zázemí pro masáže, ale i jiné aktivity.

Na pláži odpočívají kromě lidí, také psi… a tak trošku se zahrabávají.. nejdřív jsem myslela, že jim pomohlo nějaké dítě, ale pak jsem viděla jiného pejsana, jak se sám takhle šikovně zahrabal…

První den jsme si celou pláž prošli, je to příjemná procházka, pokud jdete v místě, kde vám vlny lehce omývají kotníky.
Nebe bylo jako vymalované, 30 stupňů, ale díky vysoké vlhkosti se to vůbec nezdálo moc. Prostě příjemné léto. Večer jsme si prošli uličky kolem pláže, které nabízejí spoustu atrakcí zejména mužům. Tanečnice, různá show… nejvíce lákali na ping pong show (teda ne nás, ale konkrétně mého manžela :-))… musela jsem googlit, abych zjistila, o co jde… 🙂 Pokud netušíte, zagooglete a uvidíte, nač si mohou pánově na Patongu přijít.

Také tu v potkáte tzv. ladyboy – tj. thajské mužoženy…. Rozpoznat je někdy složité, protože i obyčejných Thajců občas máte problém přesně odhadnout, zda to je muž či žena. A tyto/tito pracující u tyčí nebo za barem jsou navíc krásně upravení… říká se, že hodně napoví velikost nohy… tak jsme koukali krásným slečnám na nohy a občas se nějaká ta velká noha našla 🙂
    Díky barům a nejrůznějším show je Patong plný singl mužů. Občas jsem měla pocit, že někteří běloši to měli jako poslední štaci, protože v Evropě by si o ně nikdo neopřel ani kolo 😉 Tady se promenádovali s krásnýma holkama (možná to byli ladyboy :-)). Prostituce je v Thajsku oficiálně zakázaná, ale prý tolerována. Trestně stíháno je kuplířství.
    Asi bych na Patong nejela s malými dětmi, tohle místo je převážně určeno mladým a nebo singl mužům….  ale je tu pár zajímavých míst, o kterých vám povím v dalším díle.